Stan

Nu är jag ganska nyss hemkommen från stan. Jag hittade tillslut en resväska efter ganska många om och men. Jag får sån otrolig beslutsångest när jag ska köpa sånt här mycket pga att jag inte kan nånting om sånt, har ju faktiskt aldrig ägt en resväska och då vet jag heller inte vad som är bra och vad som är dåligt med resväskor. Fick lov att ringa syrran för råd, det hjälpte faktiskt en hel massa. Vid sånna här köp vill jag ha mamma med som har lite mer koll än jag.

Jag köpte även lite små prylar som jag behövde bl.a. hårfärg, ska försöka hinna göra nått åt håret idag annars får jag göra det i Gottne. När jag kom hem från stan fick jag bara lov att börja provpacka väskan och det fick faktiskt plats väldigt mycket i den. Nu har jag iallafall tagit en paus, blev helt knäckt av att gå på stan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0