Trött

Jag slutade vid sju ikväll och jag och Holmes for direkt till Breppan och hälsade på Baya. Hon bjöd på fruktsallad och oliver. Vem kunde tro att man kan bli så sjukt mätt av det. Men Nu är jag iallafall hemma och är heelt knäckt. Mina fötter blev väldigt svullna idag också men inte lika mycket som igår, det är ändå lite konstigt eftersom jag bara jobbade 5 timmar idag. Imorgon är jag iallafall ledig så då får dom kanske vila litegrand.
Hoppas det är riktigt fint och soligt imorgon så jag får ligga och pressa lite. Måste passa på nu när jag äntligen är ledig.
Ja, roligare än så är inte mitt liv just nu. Ska slappa här i soffan ett tag sen ska jag hoppa i säng. Ska försöka komma upp i tid imorgon med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0