Arg morgon

Imorse klockan åtta stormade min far in och sa att tisdag hade smitit ut och att han inte hade tid att fånga in hon för han måste i väg på jobbet. Jag blev så arg och less att jag inte visste vad jag skulle he mig. Så typiskt han. Jag fick lov att gå ut i morgonrock och foppa dojor och slänga mig i snödrivor för att försöka fånga katten. Väldigt dålig start på dagen och nu känner jag mig bara allmänt less och trött. Tror jag ska ta och hoppa in i duschen då kanske jag mår lite bättre.
Är fortfarande iskall om fötterna efter mina snöhögsdykningar. Pappa ska få veta att han lever när han kommer hem.

Ja, idag ahr jag ingen aning om vad jag skka hitta på eftersom jag inte har nån rapport att skriva på längre, det känns svin konstigt men skönt. Ska väll antagligen ta den där duschen och sen spatsera bort till mormor och hålla henne lite sällskap. Hoppas ni fick en bättre start på dagen än jag och ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0