Blödande ögon

Nu har jag suttit med den här förbannade rapporten sen klockan halv nio och mina ögon blöder. Hur kommer det sig att man bara får ont i ögonen av att sitta vid datan och plugga och inte när man sitter och nöjessurfar eller dylikt?
Ja, jag är apigt trött nu iallfall men jag känner att jag fortfarande en liten gnutta till att ge innan jag lägger mig ner och dör.
Har hunnit en hel massa på den här tiden vilket är en jäkla tur, annars skulle det varit ute med mig. Tacka vet jag att arbeta under press. Imorgon ska jag antagligen mest sitta med den här skit rapporten, bajs för det. Nä nu kallar våfflor.
Är det bara jag eller svammlar jag en hel massa nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0