Duktiga jag

Vilken dag alltså. Jag och Kellerman gjorde en deal igår om att vi skulle städa två rum var i lägenheten och när han kom hem från skolan började han plocka i köket och vardagsrummet (som var hans rum den här gången, han fick själv välja)
18kilo och jag blev lite störda i vårt soffslappande så hon drog hem och då tog jag tag i att städa toan, har sjutton skrubbat varenda centimeter, var helt knäckt när jag var klar med badrummet men duktig som jag var tog jag direkt tag i att städa sovrummet (som var mitt rum nummer 2).
Nu är det skinande rent i lägenheten och jag är aptrött men riktigt stolt över mig själv. Jag funderar lite grand på hur jag ska belöna mig själv. Alla behöver en belöning ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0