Full rulle

Idag har dagen varit precis som jag ville att den skulle vara, det var fullrulle hela tiden och jag har knappt hunnit titta åt datan och sängen ens. Först så hämtade jag upp PH och vi for förbi på shell för jag skulle heja på Barnet lite.
Efter det kämpade vi för att hitta en parkering och efter många om och men lyckades vi. Vi gick på uh direkt för vi höll på att dö av hunger och det blev en tacotallrik för mig även idag.
 När vi satt på uh kom Baya och gjorde oss sällskap och vi njöt av maten ett bra tag. Sen skulle flickorna ner på fyndet och då passade jag på att gå in på en underklädesaffär för att köpa en bh, ingen rolig historia det inte.
Jaa vad gjorde vi sen då? Jo! jag köpte en almenacka och sedan for vi hem typ.
Jag har även hunnit vara bort hos syster, pölsan och mormor ett tag och sagt hejdå till dom för imorgon åker jag nämligen tillbaka till Luleå och alla där uppe som saknar mig. (och inte saknar mig)

Nu sitter jag mest och funderar på hur jag ska lyckas stänga igen väskorna, dom är proppfulla. Jag hatar fortfarande att packa. Varför kan man inte ha dubbletter av alla sina grejer så man slapp ta med sig allt när man ska hit.
Imorgon klockan 10.35 går iallafall min buss mot luleå och jag är framme 16.45 vilket jag ser framemot. Så ni i Luleå som tyckte det kändes skönt att få slippa mig i helgen: Tji fick ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0