Ganska lyckad kväll ändå

Jag hade lite panik tidigare idag över att jag skulle ha världens tråkigaste kväll men ica handlarn ringde och ville sälja mjölk och umgås. Han räddade alltså min kväll med chips, cola och godis. Vi såg fantastiska fyran och förundrades över hur snygg alba är, RIKTIGT SNYGG.

Tisdag ligger och sover som en stock i mitt fönster nu. Hon har legat och vaktat på rockhunden hela kvällen och fräst och morrat åt han som aldrig förr. Jag förstår om hon är trött. Jag tror faktiskt jag ska ta in mat och kattlådan in hit och sen låsa in oss hela natten så hon får lite lugn och ro.

Imorgonbitti runt åtta kommer Pölsan dyka upp och då blir det antagligen fullrulle hela dagen. Hon ska nämligen sova här natten mellan lördag och söndag. Tro hur länge jag orkar hålla upp i hennes tempo. Jag var förresten och hälsade på hennes dagis idag, hon visade mig rutschkanan och ritade en teckning till mig, jag funderar på att döpa om hon till ritarn.

Sen måste jag säga att jag har blivit sjukt beroende av smoothie/milkshaken som 18kilo introducerade mig för härom veckan. Dricker typ tio om dan känns det nästan som. Måste fara in till stan och köpa lite mer hallon, dom är så dyra på Gottne livs.

Jo! Nu kom jag på en till grej jag tror jag har glömt att berätta. Jag och mamma satt i köket och pratade och jag nämde att jag önskar mig en matberedare i födelsedagspresent. Då sa hon: Men vaför har du inte sagt det tidigare vi har ju massor i förrådet! och jajjemensan vi hade hela tre stycken där så nu är jag en matberedare rikare, känns riktigt bra.

Gud vad jag har babblat på nu, ska se ett avsnitt reaper sen måste jag sova för att ladda upp inför morgondagens bus med pölsis. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0