God mooorgon

Idag kom jag inte upp lika tidigt som igår, men vad sjutton jag är ledig och hemma då borde man få sova. Kom ju iallafall upp elva. Jag vägrar ha dåligt samvete för det.
Jahaja, hur ser dage ut idag då, rapporthellvetet måste skrivas, kul liv. Tur att det är ganska fint väder så man kan sitta ute iallafall, annars hade jag blivit vansinnig.
Igårkväll runt elva for jag ner till holmes och hon belönade mig med lite våfflor, fan så gott det var så där på natten. Det gjorde det sjukt mycket lättare att leva. Idag skulle jag vilja ha en riktig brakfrukost men som alltid finns det typ ingenting här hemma hos mamms och papps.
Föresten fick jag träffa rockhunden igår, sjukt långhårig var han, han såg ut som en liten boll. Sånt gillar vi. Jaha, nä ska jag sätta igång och plugga lös måntro?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vårkänslor? :)

2009-03-19 @ 11:23:04
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0