Godmorgon

Blev väckt av en mjauande Tisdag för typ en halvtimme sen och kände att det inte var nån ide att somna om. Idag har vi redovisning på projektet och sen så åker jag hem med bussen vid halv två. Hoppas jag kan få sova lite på bussen för jag är verkligen super trött nu känner jag.

Varje gång jag ska resa nånstans, om jag ska hem eller om jag ska tillbaka hit, det spelar ingen roll var jag ska så får jag iallafall alltid lite ångest, jag blir lite orolig liksom. Det är konstigt, de kanske är det som kallas för resfeber? haha kanske.

Kommentarer
Postat av: sofia

Sådär är jag med! "Ska jag verkligen åka..vore verkligen skönt o bara vara "hemma"..." men brukar släppa så fort jag är framme!

2009-03-13 @ 17:23:05
URL: http://fullken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0