Godmorgon

Jajjemensan, jag kan nu konstatera att det är svårt att sova med ett barn i rummet bredvid. Det är näst intill omöjligt. Men det var lika bra att jag kom upp i tid nu kan jag ligga i sängen och se lite serier, sjukt mysigt. Jag har till och med fått Tisdag att hålla mig sällskap och det är inte fyskam ska ni veta.

Jaha, hur ser dagen ut idag då? Iiiingen aning, jag har inte en blekaste om vad jag ska göra: Sitta här i sängen och nörda vid datorn kanske. Jag blir så slö när jag kommer till Gottne, jag tror faktiskt det har nått med luften att göra.

Inatt tio över tre ringde det till min mobil, dolt nummer. Sånt blir jag tokig på, vem sjutton kan det ha varit? Jag är sjukt nyfiken nu.

Kommentarer
Postat av: anonym

det var inte jag...

2009-03-22 @ 16:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0