Idag är det hmmm onsdag?

Jag tappar helt greppet om vilken dag det är när jag är hemma i gottne, blir sjukt förvirrad. Men jag kollade upp det och tydligen är det onsdag idag.
Jag kom iallafall upp vid nio i morse och strax efter det fick jag ett sms av min moster som ville fara in till stan en sväng och bad mig sitta hos mormor medans hon var borta. Jag kom iallafall till att det var ett perfekt rapportskrivarställe, fick faktiskt lite gjort. Sen vid ett så kom mammsen så då gick jag hem och satte mig för att skriva lite och då hade även mammas söta jobbarkompis skickat med lite mat till mig från dagis. Gissa vad det var! Jo fiskpudding, det är ju helt sjukt gott. När man var liten och gick i skolan tyckte man det var jätte äckligt men nu är det helt underbart, åt så mycket att jag trodde jag skulle spy haha.
Efter jag hade käkat så pluggade jag iallafall lite till sen blev jag super trött och fick lov att sova en stund.  Så nu vet ni hur mycket som har hänt i mitt liv idag, super tråkig dag.
Holmes kom iallafall med en ypperlig ide om att vi skulle laga nån god mat ikväll och det känns ljuvligt för jag är super hungrig på nått gott. Så nu ska jag ladda för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0