Igår och idag

Gårdagskvällen var riktig rolig, helst förfesten här hemma. Nog för att det mest var killar här men det var lika bra ändå. Iallafall så hade vi grymt roligt på förfesten men när vi sen kom till stuk så var det inte lika roligt, dålig musik och grymt lite folk så vid två for vi på julius och åt mackor. Vi va inte där så länge och vi insåg att vi var alldeless för trötta för efterfest så Kellerman och jag gick hem och städade bort allt och duschade, vi kände oss så himla duktiga efteråt och sen så var det underbart att vakna i morse då man slapp städa det första.

Idag har vi käkat pizza och degat framför tvn, jag har spelat massa viva pinata medans killarna ser på nån film. Har inte riktigt nån ork att engagera mig i en film just nu. Tänkte ta och skriva lite på min rapport nu sen så blir det en tidig kväll i säng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0