Imorgon händer det

Jajjemensan, idag är det torsdag och det betyder att imorgon är det fredag och då åker jag hem till gottne och mammsen och pappsen och min prins. Jag lämnar i och för sig en prins här med men det är sånt man får leva med.

Nu sitter jag och kollar på Ellen och dom visar massa roliga reklamer, dör typ av skratt. Jajjemensan, idag har jag tvättat och lökat i princip. Ska snart iväg till skolan och träffa projektgruppen för sista gången inför morgondagen då vi har redovisning. Det är helt galet att det snart är april! Va sjutton halva mars har ju snart gått och sen är de ju bara två veckor till sen är det april, det är galet. Förresten så är doug från weeds hos ellen, fan så rolig han är.
Jahaja, känns som jag bara babblar en hel massa nu med noll innehåll haha känner mig alldeles virrig idag, vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv, diska kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0