Ledig dag

Idag är jag ledig och hade tänkt att jag skulle sova ut men jag vaknade svin pigg vid åtta så det sket sig lite men samtidigt var det väldigt skönt att kliva upp i tid. Tisdag och jag har myst i soffan under morgonen och jag har även städat lite och varit på ica.
Ica prommenaden är en helt egen historia då jag tydligen inte hade nå pengar på kortet när jag skulle betala vilket inte var allt för roligt, det innebar att jag fick lov att pallra mig hemmåt och föra över pengar på kortet och sedan gå till ica igen för att betala. Sen när jag kom hem lyckades jag spilla ner heela mitt kök med cola och det var då jag  insåg att jag har en riktig oturs dag idag.
Än fast jag har en riktigt otursdag så är jag på bra humör och livet känns härligt, tror att det fina vädret hjälper till ganska bra. Idag tvättar jag åter igen och det är 40 minuter kvar tills maskinerna är klara så jag tror jag ska sätta mig ute i solen och läsa en bok.

Jo, och om ni undrar hur jag mår idag så mår jag bara bra. Mådde bra efter lunch igår då jag fick i mig lite mat, antagligen hade jag bara ätit nått dåligt och det var därför jag mådde illa hela natten. Sen om någon läser detta för mormor så hälsa henne att jag saknar henne (och alla andra där hemma för den delen).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0