Lördag

Ja idag är det lördag och i vanliga fall brukar lördagar gå ut på att förbereda sig inför kvällens partaj men inte idag inte. Sjukt tråkigt känns det, jag vill ju ut och träffa folk.
Men jag har hittat en lösning som faktiskt känns ganska attraktiv, jag ska fara till bredbyn till Baya. Hur kul som helst att få träffa henne, det var verkligen hur längesedan som helst, typ jul nån gång. Vi ska nog svulla lite och se på robinsson. Tänk att robinsson ska börja igen, jag minns när man var yngre och satt som fastklistrad framför tv och såg det var lördag, Martin Melin var helt klart min favorit.

Nu står mamma och Pölsan i köket och lagar mat, potatisgratäng och kött. Hur gott kommer inte det bli? Jag ska gå till mormor ett tag nu och hålla henne sällskap, men ha en trevlig lördag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0