Mat

Kellerman och jag är oftast sjukt trötta när det börjar bli dax för middag och det är väldigt sällan vi orkar laga nått seriöst och då är alla dessa halvfabrikat perfekt för oss. T.ex. är fiskgratäng något som alltid finns i våran frys och pastabolognese för det går alltid sjukt snabbt att laga, fiskpinnar är också en hit.
Men iallafall nu så har vi hittat slöhetens bäste vän, färdig köttfärsås i tetrapack! Tänk vilken grej. Ett paket räcker precis till en middag för två. Jag skäms lite när vi äter det eftersom det inte är speciellt jobbigt att göra vanlig köttfärssås men detta är så sjukt behändigt när man är trött och hungrig och bara vill ha mat snabbt.
Jag måste säga att jag var skeptisk först när Kellerman hade köpt de men det smakar faktiskt helt okey! Perfekt vardagsmat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0