Något mer produktiv dag

Idag har jag gjort liite mer än vad jag gjorde igår. Jag kom upp ur sängen vid nio-tio nån gång och tog en liten prommenix. Efter det kokade jag ägg till frukost, åt sedan ägget. Jaha, sen då vad gjorde jag då? Jo, jag gick sen till mormor och höll henne lite sällsis.

Jaa, vad har jag sen gjort. Inte mycket, vi åt palt till middag vilket var sjukt gott. Sen har jag även varit och hälsat på Pölsan som hade fått nya skor idag och vi busade en massa. Ja, jag har ju lite mer att berätta om dagen än vad jag hade igår iallafall, men det är fortfarande inte mycket.

Imorgon ska jag in till stan och köpa en kalender och ordna upp mitt liv med, börja planera. Jag ska även fika/luncha med ph vilket jag längtar efter som fan, jag håller tummarna för uh-fika. Nä nu ska jag se lite privileged och mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0