Nu går det fort framåt

Det slog mig plötsligt hur kort det är till sommaren, det är snart bara två månader kvar till juni! och på Fredag är det bara två månader kvar till min födelsedag! Fatta vad underbart! Jag älskar som sagt att fylla år så det är lika bra att ni redan nu börjar fundera ut nån bra födelsedagspresent!
Det galna är att det händer så sjukt mycket hela tiden nu, först nu på fredag åker jag nog tillbaka till luleå och på måndag börjar läsperiod 4 för oss vilket innebär slutspurten innan sommarlov. Helgen efter det har jag påsklov igen! Så jag kan fara hem hit igen om jag vill. tror dock inte jag far hem på en gång eftersom vi typ är lediga i ungeför 1,5 vecka. Efter det har jag sista april att se framemot då jag, 18kilo och Rödtott kanske ska ner till Uppsala, hur kul känna inte det liksom?
Det händer så galet mycket nu att jag knappt kan hålla allt i huvudet, tror jag måste köpa en kalender och sortera upp mitt liv litegrand. Ååååhh, tanken på vår gör mig alltid glad. Dom här två månaderna fram till sommarn kommer gå galet snabbt, och jag måste ta vara på dom för jag kommer sakna luleå helt galet mycket i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0