Nu händer det

Nu börjar jag närma mig slutet på det här jävulskapet, hur skönt känns inte det då? Har bara lite små piff kvar att fixa, det är lycka det. Ja, tänk om man hade kunnat fira med en meter shottar eller två, det hade inte varit helt fel. Nä, jag måste hålla mig i skinnet, får hålla mig till godis eller god mat istället.

Idag har jag suttit hos mormor och hållit henne sällskap ett tag medans jag har pluggat och jag har även hunnit träffa herr svenalbin, mycke trevligt.
Sen så har jag lagat middag till familljen, fetaost biffar med klyftpotatis till. Dom blev inte riktigt lika goda som Kellermans men nära på, är kräkmätt nu iallafall. Ja, kan fortfarande inte riktigt fatta att jag typ är klar med rapporten. Är så glad.
Tack 18 kilo för all hjälp, du är guld värd! Nä nu måste jag fara och träffa Holmes innan hon far till utlandet, skulle va trist att missa henne.



Pojkarna för maaassa år sedan, sjukt kul dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0