Ny måndag med nya äventyr.

Jajjemensan idag är det måndag, början på en ny vecka, härligt inte sant? Tisdag och jag klev upp lite tidigare än nödvändigt idag för att vi ville så hemskt gärna mysa och ta de lungt ett tag. Snart ska jag iväg till skolan och göra rätt för mig, lyllo Kellerman han är ledig så han får stanna inne i värmen medan jag måste ut i snöstormen, weeei! Tur att det inte är lika kallt längre iallafall. Jag börjar längta tills jag ska hem på mormors salonger, det är ju typ bara en och en halv vecka kvar! Skönt att träffa familjen igen.
Nä nu måste jag kliva upp från den här varma mysiga soffan och bege mig till skolan, gud så jobbigt. Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0