Privileged

Jajjemensan nu har jag sett dom 10 första avsnitten av serien Privileged. Mycket bra serie måste jag säga väldigt lättsam och har många snygga skådespelare. Sanningen är den att jag såg första avsnittet igårkväll/natt och jag har redan hunnit se 10 avsnitt, det måste vara ett ganska bra betyg tycker jag.
Snyggingen Michael Cassidy (som även var med i Hidden Palms och O.C.) är med i den här serien och han spelar en helt ny typ av roll och om man tyckt illa om han i de tidigare serierna han har varit med i kan man inte göra annat än älska honom nu. Helt fantastisk kille. Jag har helt seriöst bara bra saker att säga om den här serien så kolla upp det om ni är sugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0