Sjukdom påväg?

Jag kände mig jätte konstig imorse när jag vaknade och jag trodde det berodde på att jag hade sovit så mycket inatt men jag börjar inse nu att jag håller på att bli sjuk. Träffade rödtott och 18kilo för lunch och rödtott var helt knäckt, hade feber och var riktigt hängig. Antagligen är det samma som jag håller på att åka på, så jag tänker ligga nedbäddad i soffan heeela eftermiddagen för att inte bli sjuk. Jag har faktiskt inte tid att bli sjuk nu.

Vi gjorde iallafall klart projektet idag vilket innebär att imorgon ska vi göra presentationen, super skönt. Förresten fick jag hem bättre kvalla på Twilightfilmen inatt så ikväll ska jag, kellerman, skåne och 18kilo se den. Som jag har tjatat på killarna att se den och nu äntligen går dom med på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0