The Mentalist

Jag har sett en del reklam för the mentalist på slutet men jag har inte ägnat serien nån uppmärksamhet mycket för att jag har en tendens att döma ut serier som går på trean ganska snabbt. Jag trodde att the mentalist var en serie som ungefär NCIS (vilket är en skrämmande dålig serie).


Iallafall så satt jag och slö tittade på tv igår och skådespelaren Simon Baker var hos Ellen, han var så galet charmig, ett riktigt bra kött som jag brukar säga. Så i brist på annat att göra tankade jag hem serien och jag älskar den.

Tänk er en dr House som inte är elak med vilje utan mer gör dumma saker utan att veta om att det är fel. Jag är ju en riktigt sucker för House men om jag måste välja mellan dessa två väljer jag helt klart Patrick Jane. Han är så smart att om jag bara hade hälften av den smartheten skulle jag valsa genom livet utan problem.
Det är väldigt svårt att förklara grejen med den här serien, man måste se den för att förstå. Tänk er en blandning mellan Criminal minds och House då kommer ni nog ganska nära. Men hur som helst! SE THE MENTALIST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0