Tillbaka i Luleå

Nu är jag tillbaka i Luleå, eller egentligen har jag varit det sen halv fem men jag har haft bättre saker för mig än att datanörda. Åh, vad skönt det känns att vara tillbaka. När jag kom hem hade Kellerman lagat tacos åt mig och det var helt ljuvligt gott efter en hel dag utan mat på en buss. Bussresan var super tråkig, jag ahde ingenting att läsa och batteriet på datan höll bara fyra timmar. Jag sov inget heller vilket var lite konstigt med tanke på att jag hade sovit så lite på natten.

Nu sitter jag och kollar på fantastiska fyran igen haha fast ettan den här gången. Kellerman packar för norgeresan, han och hans yukigassen-lag ska dit imorgon och vara där över helgen för att delta i NM. Så jag har en PF-helg igen, tråkigt eftersom vi knappt har setts på slutet.

Ja, det var nog allt för idag. Imorgon kommer jag förmodligen vara lite roligare. Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0