Tisdag

Det var smärtsamt jobbigt att kliva upp i morse då jag började 8.15, min kropp är inte skapt för att vara vaken så tidigt. Tror jag måste ha ett jobb där jag börjar typ tio för så som det är nu är det alldeles för jobbigt att börja vid åtta. Eller så kanske det är så att jag bara inte är van att kliva upp så tidigt.
Vi jobbade iallafall med presentationen idag och vi var sjukt oeffektiva vilket blir riktigt jobbigt när man är aptrött. Jag träffade rödtott och 18kilo på lunch och dom fick äntligen sina julklappar haha jag vet jag är snabb men skit the same. Idag ska jag baka morotskaka, har köpt alla ingredienser och jag strävar efter att få den så lik UN:IKs som möjligt vilket är dömt att misslyckas.
Kellerman är lite hängig idag, han är typ illamående men hoppas inte han har nått smittsamt, jag har verkligen inte tid att vara sjuk. PUNKT SLUT.

Mitt internet funkar väldigt dåligt nu också vilket är lite jobbigt, vad ska man göra utan internet liksom? Men iallafall så åker jag och Tissan hem på fredag och vi kommer vara hemma runt åtta snåret på fredag kväll, ska bli kul att träffa alla där hemma. Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0