Torsdag i Luleå

Rödtott ringde och hetsade mig i morse och ville att jag skulle komma till dom i centrum och äta lunch med dom.  Jag hade inte så mycket till val så jag stressade iväg till dom och höll dom sällskap där ett tag när dom pluggade och när dom åt lunch. Jag råkade typ äta upp all rödtotts mat så jag fick lite dåligt samvete. Hon följde mig iallafall hem och satte sig och plugagde lite i mitt kök istället och då värmde jag tacos åt henne.
Efter ett tag kom vi båda på att vi ville sola så vi for iväg en sväng och solade och det gjorde underverk. Nu sitter jag här hemma i soffan och degar igen, funderar litegrand på att förbereda maten. 18kilo och jag funderar på att äta fetaostbiffar idag, vilket skulle varit ruskigt gott.

Jo! Föresten nu har jag fått mobilbloggandet att fungera nu så då kommer det antagligen droppa in lite bilder då och då från mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0