Torsdag snart fredag

Jajjemensan idag är det torsdag och det innebär att imorgon är det fredag. Det är heelt galet hur fort veckorna går nu och riktigt riktigt roligt har jag under tiden också (oftast). Iallafall så vaknade jag tidigt idag med så nu får jag sitta och dega i soffan ett tag innan jag går till skolan, det är skönt med lite mjuk start på morgonen.
Om 45 minuter ska jag iallafall träffa projektgruppen och vi ska jobba lite sen ska jag nog käka lunch med 18kilo. Är faktiskt redan nu hungrig, jag kanske borde äta frukost. Men iallafall ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Katie

Vet du vad som vore perfekt!? Om du kommer ned till mig den 26-28 mars och ser Tiger Lou och grejer! I need you

2009-03-05 @ 18:17:30
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0