Trött tröttare tröttast

Jag hade ställt alarmet på halv nio för jag tänkte att då har jag god tid på mig att packa det sista. Klockan halv sju vaknade jag av att pappa stökade och levde om i köket och sen kunde jag konstigt nog inte somna om. Så jag är färdig packad och grejad nu och har ingen aning om vad jag ska hitta på tills icahandlarn hämtar mig kvart i tio. Jag får helt enkelt rulla tummarna ett tag.
Jag kommer antagligen bli äckligt trött senare med tanke på att jag somnade väldigt sent men just nu känns det okey. Det spelar ju ingen roll heller eftersom jag bara ska sitta på en buss hela dagen, då kan jag ju sova. Nä nu ska jag hitta på nått att sysselsätta mig med innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0