Tvätt

Nu är jag äntligen klar men tvätten. 18kilo kom hit vid ett så efter det har jag haft sällskap vilket har varit väldigt skönt. 18kilo, jag och tisdag har suttit ute på balkongen och solat ett tag också. Tisdag var så duktig att hon fick sitta på en egen stol själv och det gick jätte bra tills hon blev väldigt sugen på att hoppa upp på räcket, vilket inte är så klokt och säkert när man bor på femte våningen. Vill ju inte att hon ska rammla ner igen. (Som hon gjorde den där gången om ni minns)
Jag insåg nu precis att jag inte har ätit nån lunch idag så jag kanske måste ta en banan eller nått så jag håller mig till middan, vad det nu blir för någe. Kellerman borde komma hem snart.
Nä nu ska jag drömma vidare om nån sjukt lyxig mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0