Dagen

En liten summering av vad jag har gjort idag. Gick ut och satte mig på balkongen ganska direkt efter jag klivit upp imorse och låg där tills klockan var typ fyra. Jag menar, man måste faktiskt ta vara på solen!
Sen vid fyra trodde jag att jag hade tvätttid men tydligen så hade jag inte bokat någon konstigt nog. (jag börjar bli galet virrig) Eftersom jag inte hade nån tvätt-tid drog vi ut ett gäng på storheden och gick på ÖB och köpte solero för 3 kronor styck. Dom var dock inte så goda som jag hade hoppats.
Jag har även hunnit förbi 18kilo en sväng ikväll och norpat åt mig en kaka som hon hade bakat, ljuvligt god. Vi planerade lite inför Öviks resan. Hon ska nämligen följa med mig när jag åker hem för sommaren, det kommer bli galet kul! Längtar redan. Ja, och nu sitter jag framför tvn. Är sjukt trött, det blir nog en tidig kväll ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0