Dagen

Dagen idag har varit väldigt konstig. Haha kan inte riktigt sätta fingret på vad som har varit konstigt men den känns super kort. Jag startade dagen med att gå på ica och handla med lurmus. Sedan gick vi iväg till HH och kalix för att plugga, det gick väll så där men lite fick vi gjort iallafall.
Sedan rusade jag hem för att få några soltimmar på balkongen och sen för att laga middag. Bror och hans kompis kom nämligen förbi så jag bjöd dom på middag. Dom hade varit i Norge och dragit upp lite firrar. Mer än så har det faktiskt inte hänt idag, jag kan inte förstå var dagen har tagit vägen. Det har gått galet fort.

Imorgon så ska jag och 18kilo på stan ganska tidigt och göra systemet, apoteket och nån klädaffär. Sen ska jag hem och förhoppningsvist är det fint väder imorgon med så jag kan få sitta på balkongen och plugga lite. Ja och imorgonkväll så ska vi ha en liten ferre tror jag. Måste ju fira oss som fyller år på onsdag, wiihuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0