Dagen

Idag har jag ju som sagt varit lite piggare eftersom febern har försvunnit och har därför kunnat göra annat än att ligga och tycka synd om mig själv.

Pölsans pappa fyller 30 år på måndag och hans mamma och pappa är uppe i helgen för att gratta honom och därför har vi haft hans födelsedagsfirande idag. Det började med att vi blev bjuden på en supergod smörgåstårta på förmiddagen och sedan blev vi även ditbjudna på middag.
Till middag fick vi oxfile och hasselbackspotatis och två helt underbart goda såser. Den karln är riktigt duktig på att laga mat ska ni veta! Jag är iallafall helt galet mätt nu. Fick lov att gå hem för att jag kände att mina värktabletter började släppa och huvud och nackvärken började smyga sig på.
Nu sitter jag med täcket i soffan och har nyss tagit två resorb och en treo. På tv är det se upp för dårarna som jag faktiskt aldrig har sett och tänkte därför passa på nu när den äntligen går på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0