Dagens

Ja, idag vaknade jag ganska tidigt med tanke på att jag var ute och festade igår. Mådde helt okey också förutom lite huvudvärk. Jag, 18kilo, lillan och lurmus drog ut på storheden då vi upptäckt att det var smockat med folk på UNIK vilket innebar att vi inte kunde käka våran underbart goda brunch som vi hade planerat.
Ja iallafall, storheden blev det. Vi hittade faktiskt ett ganska okey fik därute som vi mulade i oss massa mackor och onyttigheter.

Sen for vi hem för jag och Kellerman skulle vara hundvakt åt världens snällaste schäfer.
Jag, Kellerman och Kellermans kompis bestämde oss för att gå en långprom runt sjön men när vi kommit halvvägs så upptäckte vi att himlen hade blivit alldeles svart och att regnet hängde i luften. Vi fick lite panik eftersom det var riktigt långt hem och vi hade super lite kläder på oss. Men som tur var så orkade 18kilo hämta oss med bilen och typ direkt vi hoppat in öste regnet ner. Vi hade ett jäkla flyt som slapp traska hem i det, då hade man väll åkt på ännu en förkylning.

Sen for vi hem och myste ner oss i soffan och såg en film och var allmänt slappa. Och hela kvällen har i princip sett ut så, jag och 18kilo har till och med sett robinsson för första gången. En helt sjukt skön kväll har det varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0