Eftermiddag i solen

Har haft en skön eftermiddag i solen på balkongen. Det är grymt skönt när det inte blåser någonting där ute. Jag har till och med blivit lite brun. Jag har läst Ljudet av ditt hjärta för hundrade gången typ. Är fortfarande lika besatt av dom böckerna.
Sen så gick jag och Kellerman till HH och gav henne hennes födelsedagspresent och åt en massa god tårta. Är proppmätt. Tur jag åt lätt middag. Det blev havrefras jordgubb med mjölk, orkade inget mer avancerat. Jaha, ja så spännande är mitt liv just nu. Det händer verkligen ingenting, just nu ser jag på talang och jag hatar faktiskt sånna här program. Usch nä nu ska jag sluta klaga. Solen skiner ju ute för sjutton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0