Godmorgon

Jag somnade sjukt sent igår, tror klockan var närmare tre. Jag var helt enkelt inte trött och sen började jag läsa mig bok och fastade jätte mycket, kunde helt enkelt inte sluta läsa. Jag får skylla mig själv som sov till tolv igår. Bara att härda dagen igenom. Jag klev upp åtta iallafall och tog en dusch, kände att jag behövde bli lite pigg och det fungerade ganska bra, fast antagligen kommer tröttheten slå till snart igen.
Nu ska jag alldeles strax gå över till HH och gänget för att fixa de sista med vårat projekt sen måste jag verkligen hinna in till stan en sväng och fixa lite grejer inför onsdag. Och när jag äntligen gjort bort allt det måste jag plugga som bara den. Jag kommer ha väldigt fullt upp idag, haha antagligen har ni mer på schemat än jag men detta är mycket för mig. Jag säger som igelkotten och han på taket "Det är mycket nu".
Solen skiner som bara den här i luleå iallafall, det blir man riktigt pigg och glad av, hoppas det håller i sig. Nu måste jag verkligen börja röra på mig. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0