Godmorgon allihopa

Igår la jag mig för att vila på eftermiddagen och när jag vaknade hade Kellerman kommit hem från storheden. Han frågade om vi skulle grilla. Så grillning blev det. Det kom hit lite folk och vi grillade massa gott kött. Jag var dock inte riktigt på topp men det var trevligt ändå. Pojkarna for och spelade lite basket efteråt så jag och piteå stannade här och kollade på tv. Hoppas hon inte tyckte jag var allt för tråkig.


Idag så ska jag plugga fysik och förhoppningsvist kan jag göra det ute på balkongen i solen, det har varit väldigt molnigt nu på förmiddagen men det börjar spricka upp. Sen ikväll ska vi iväg och fira HH, hon fyller nämligen år idag.

Nä nu ska jag göra nått vettigt. Njut av solen hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0