Goood moorgoon

Jag gick ju och la mig ganska direkt jag kom hem igår, somnade strax innan klockan sju tror jag. Jag trodde dock att jag skulle vakna runt elva snåret och vara pigg men icke! Jag vaknade sju nu på morgonen efter 12 timmars sömn. Nacken och huvudet värker som satan dock eftersom jag inte har fått i mig några värktabletter på dom tolv timmarna jag har sovit.
Men nu är jag uppe iallafall, jag tycker det är svin härligt att kliva upp tidigt men grejen är att jag oftast är så sjukt trött på morgonen att jag inte kommer upp.

Ja, nu sitter jag och kollar på vakna med the voice och är allmänt seg och jävlig. Men solen skiner ute och det blir man ganska lycklig av. Nu ska jag stordega i soffan hela förmiddagen tror jag. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0