Halloooj!

Vaknade för några timmar sedan av en katt som gnagde på mitt hår och nån slags maskin som sopade upp grus ute. Det var ett väldigt spännande uppvaknande måste jag säga. Nu sitter jag i soffan efter en dusch och känner mig lite trött och groggy. Det kanske inte var det bästa sättet att vakna på ändå. Men vet ni vad, vädret är inte så dåligt idag som jag trodde det skulle vara. Det är typ bara lite tunna moln på himlen. Och nu var jag in på yr.no och tydligen så kommer inte regnet hit till luleå nått. Sköönt säger jag.

Idag så ska jag till skolan vid ett och plugga på vårat lilla projekt. Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Borde antagligen röja lite i lägenheten. Det är grejer ÖVERALLT.
Inatt har jag sovit med olivolja i håret. Jag tänkte att det om nått borde göra susen för håret men icke så nicke. Måste verkligen boka en klipptid. Det är bara så drygt att ta tag i. Tar nog kanske och klipper mig när jag kommer hem till övik istället. Det blir kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0