Hur man firar att man har sommarlov

Jag firar sommarlovet på det ultimata sättet, i soffan med ett glas cola framför twilight. I köket sitter ett gäng pojkar och spelar poker men jag föredrar film. Riktigt skönt är det att bara njuta ikväll. Kan inte riktigt förstå att det är sommarlov nu men det kommer nog snart. Kommer faktiskt sakna skolan på ett sätt.

Imorgon så ska jag äta en sista lördagsbrunch med flickorna, kommer sakna det som fan i sommar när jag är hemma i övik. Dom skulle haft ett UNIK där med och ett gäng söta flickor som dessa, då hade det vart perfekt. Fast jag har ju i och för sig några hemma i övik som är riktigt bra med.
Efter brunchen ska jag hem och pressa på balkongen för en fågel har viskat i mitt öra att det kommer bli sjukt varmt imorgon, det ser jag verkligen fram emot. Min brunhet börjar redan försvinna och det vill vi ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0