Kvällen

Jag orkade inte stanna hem länge efter middagen så jag drog till stan, var väldigt sugen att träffa folk och det fick jag verkligen göra också. Först for jag in på shell för att kolla om barnet jobbade men istället var det sötpanna, riktigt kul att få träffa henne lite. Längtar ärligt talat till sommarn och få jobba lite på shell som ombyte från pluggningen.
Efter det for jag upp till Holmes andra halva för jag trodde hon också var där men det var hon inte men jag deppade inte ihop för det utan umgicks en massa med dom pojkarna istället. Hann träffa Holmes lite och även Kellerman utanför plattan. Nu är jag iallafall hemma och det är riktigt skönt för jag är aptrött. Mammsen och Pappsen har inte hunnit hem än men dom kommer nog snart skulle jag tro. Nä, nu behöver jag sööömn. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0