Slö eftermiddag och Timbuktu

Den här eftermiddagen har varit riktigt slö. Han på taket stannade bara ett tag men strax efter att han gått så kom Kellerman hem. Jag satt och slappade en stund framför datan och sen la jag mig i sängen för att läsa lite bok. Typiskt nog somnade jag och vaknade upp vid halv sju. Då vaknade jag av att Kellerman sa att det var mat om 5 minuter. Han hade gjort fiskgratäng vilket var helt underbart gott. Nu har jag precis kommit ut ur duschen. Sitter just nu med en plastpåse på huvudet för att jag har massa hårinpackning i håret, har börjat tappa hela tussar med hår på slutet så jag kände att det var dags att göra något åt det. Det beror antagligen på attt jag har varit sjukt men det är ändå inte kul att tappa massa hår. Nu sitter jag och kollar på roomservice, timbuktu är gästinredare. Visste ni att han är 34 år? Jag ser typ på han som en 18 åring. Plus att han ser lite ut som en dvärg. Galet galet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0