Toooomaaat

Vädret har varit helt sinnessjukt härligt idag så jag har legat på balkongen och läst bok hela dagen. Nu är jag dock riktigt riktigt röd. Haha kommer inte våga gå ut på flera dagar typ.

Igår kväll så grillade vi som sagt och det slutade med att jag och 18kilo gick över och hälsade på en fest. Där hittade vi en riktigt glad HH som vi följde till stuk, det slutade med att vi gick in men jag och HH stannade bara i typ en halvtimma. VI fick sällsis av Kalix också och vi gick för att kolla om Julius var öppet men det var det så klart inte. Det var bara att traska hem. Jag mös faktiskt ner mig i soffan och såg det absolut sista avsnittet Prison Break ever, sorgligt som fan att det är slut.

Ja, och det var gårdagskvällen. Idag när jag låg och solade som mest på balkongen kom HH förbi och gjorde mig sällskap, det var riktigt trevligt. Tydligen ska det bli lika fint väder imorgon. Hoppas brännan har lagt sig tills dess för jag har inegn lust att sitta inne och svettas när det är fint väder ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0