Fullrulle

Igårkväll hade jag i princip hela min dag planerad. Massa små tjafs att fixa bland annat skulle jag hämta ut tisdags p-piller som hon ska käka fram tills den 30onde då hon ska kastreras. Så imorse hade vi föreläsning och tro på fan att läraren ger oss en uppgift som skall vara klar till måndag. Det blev ett jäkla stress men som tur var har jag varit sjukt effektiv och fått det mesta som jag hade på "att göra lista" gjort. Nu ska jag slänga i mig nått ätbart sen ska jag springa över till HH och kalix och göra den där bajsuppgiften. Hoppas det går fort för jag har en hel del fix kvar att göra innan tre. Sen är det äntligen helg för mig och jag får slappna av litegrand iallafall. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0