Halloj!

Ja, igår var första skoldagen hade dock bara en föreläsning pass 1 så sen hade jag ledig resten av dagen. Det känns så konstigt nu efter att man har tentapluggat i över två veckor och allt är över, man har liksom inget att göra. Skolan har ju inte heller riktigt dragit igång så det finns inte riktigt någonting att börja med där heller.
Jag beställde iallafall lite skolböcker igår sen unnade jag mig själv The Host av Stephenie Meyer, dom säger att den ska vara väldigt väldigt bra så jag längtar som sjutton tills jag får den.

Idag har jag sovmorgon, börjar klockan ett så nu sitter jag mest bara och väntar på att börja vandra mot skolan.
Sen ska jag antagligen hem och nöta lite sims och sen slänga ihop nån sjukt god mat.
Jag borde kanske äta något nu innan skolan, men vad? Äh, jag får sno ihop något. Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0