Säg åt katten att vara tyst!

Åh, Tisdag löper igen. Väldigt väldigt jobbigt är det. Hon löpte hela förra veckan också men slutade i fredags när Kellerman for till Övik. Direkt han klev innanför dörren på Tisdag eftermiddag så började hon yla igen. Ja, och jag är väldigt rädd attd et håller på ett bra tag även den här gången. Vi har iallafall bestämt oss för att kastrera henne nu. Kellerman bestämde sig för väldigt längesedan men nu har jag bestämt mig, haha.
Nu gäller det bara att få tag på en veterinär och pengar till en kastrering också.

Ja, annars händer det inte alls mycket här uppe i Luleå. Tisdags bror har flyttat in bredvid oss så igår var dom över på fika så katterna fick härja lite.
Annars är det mest plugg och på kvällarna stupar man i soffan, hösten brukar alltid vara så händelselös, jag pallar aldrig hitta på något. Är typ konstant trött. Men ska kanske försöka tagga upp för Beat i helgen, det brukar faktiskt vara sjukt kul.
Nä nu ska jag försöka få tag på en veterinär och sedan börja planera någon slags middag. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0